2011年8月6日 星期六

能屈,但未能伸時


前 言 : 我 被 屈
    今 天 雙 十 一 , 即 十 一 月 十 一 , 正 是 交 稿 日 , 我 卻 慘 被 屈 , 屈 至 須 上 床 , 動 彈 也 不 得 。
    屈 我 的 衰 人 , 我 跟 他 識 得 , 他 是 我 自 己 , 他 把 我 糟 質 。 事 情 是 這 樣 的 , 今 早 做 晨 運 , 我 翹 起 屎 忽 , 彎 腰 摸 鞋 襪 , 做 我 的 warm-up , 怎 知 動 作 大 , 竟 屈 親 腰 骨 ! ( 有 人 指 出 不 是 動 作 大 , 是 年 紀 大 。 我 怒 喝 : shut-up ! )
    不 能 挺 腰 骨 , 當 然 無 氣 質 , 當 痛 到 入 骨 , 怎 想 到 寫 乜 ! ?
    唯 攤 在 床 上 , 寫 附 近 景 物 , 寫 寫 天 花 板 , 寫 寫 枕 頭 笠 , 純 情 過 玉 女 無 陰 核 , 正 氣 過 政 治 人 物 , 看 官 請 包 涵 , 今 天 實 在 無 腰 力 去 ─ ─ 鹹 濕 !

 
天 花 板 的 眼
    有 些 時 候 , 我 願 是 塊 天 花 板 , 潛 入 她 的 睡 房 間 , 看 她 早 上 怎 畫 眼 , 看 她 晚 上 怎 消 閒 , 看 她 獨 自 一 人 時 , 究 竟 喜 歡 搞 邊 瓣 , 我 想 知 道 她 一 切 , 包 括 著 乜 睡 衣 衫 !
但 , 有 些 時 候 又 覺 得 就 算 我 是 天 花 板 , 潛 入 了 她 的 房 間 , 看 見 她 在 塗 腳 甲 , 我 會 否 認 為 養 眼 ?
    看 見 她 挖 鼻 吐 痰 , 我 會 否 感 到 浪 漫 ? 也 許 不 知 得 太 多 , 見 面 時 會 更 好 玩 。
也 許 , 其 實 並 不 想 做 天 花 板 , 其 實 只 想 入 她 房 間 , 看 她 除 衫 換 衫 , 其 實 只 想 做 個 麻 甩 佬 , 就 係 咁 簡 單 !
 
賣 相 ( 枕 頭 笠 的 啟 示 )
    枕 頭 笠 , 好 密 實 , 笠 到 枕 頭 實 一 實 , 人 家 以 為 望 見 個 枕 頭 , 其 實 只 是 望 見 枕 頭 笠 。
    安 全 膠 笠 , 好 密 實 , 笠 到 龜 頭 實 一 實 , 人 家 以 為 望 見 個 龜 頭 , 其 實 只 是 望 見 個 膠 笠 。 因 此 , 若 以 枕 頭 笠 來 笠 龜 頭 , 若 以 安 全 膠 笠 來 笠 枕 頭 , 人 家 會 以 為 你 的 龜 頭 過 大 , 枕 頭 過 細 , 沒 有 人 會 願 意 和 你 上 床 !
 
剖 腦
    趁 住 扭 親 腰 骨 , 趁 住 唔 多 郁 得 , 我 靜 靜 地 思 考 , 思 考 男 人 究 竟 思 考 乜 。
    他 思 考 世 界 大 事 嗎 ? 似 乎 不 , 他 思 考 人 生 意 義 嗎 ? 似 乎 不 。
    他 思 考 自 己 有 無 進 步 嗎 ? 似 乎 懶 得 。
    他 思 考 床 有 冇 執 ? 絕 對 不 。
    他 思 考 今 日 三 餐 食 乜 ? 當 然 不 。
    他 思 考 今 日 有 無 著 襪 ? 依 然 不 。 男 人 究 竟 思 考 乜 ?
    據 我 今 日 研 究 所 得 : 男 人 冇 野 諗 ! 咁 都 得 ? 當 然 得 。 於 是 我 繼 續 心 安 理 得 。 真 輕 鬆 !
 
懷 念 床 下 底
    今 天 傷 腰 彎 不 低 , 我 竟 懷 念 床 下 底 。
    以 前 唔 見 了 拖 鞋 , 只 要 搵 搵 床 下 底 , 以 前 唔 見 了 銀 仔 , 也 只 須 問 床 下 底 ; 除 非 失 的 是 青 春 、 尊 嚴 或 處 女 身 體 , 床 底 可 收 容 一 切 , 你 我 遺 失 的 東 西 。
    除 了 懷 念 床 下 底 , 還 很 掛 念 須 彎 低 才 可 觸 到 的 一 切 , 例 如 自 己 的 鞋 帶 , 例 如 情 人 的 裙 底 , 又 例 如 別 人 櫃 桶 底 , 以 及 咬 我 腳 的 蟻 !
    但 我 最 擔 心 就 係 : 萬 一 地 上 有 金 執 , 我 想 執 都 執 唔 到!
    想 到 這 裡 , 唉 , 好 心 翳 。
 
與 楊 思 敏 轉 身
    扭 親 腰 骨 上 床  , 睇 鹹 書 都 幾 過 癮 , 書 中 雖 無 顏 如 玉 , 卻 有 楊 思 敏 寫 真 !
    可 惜 條 腰 好 鬼 梗 , 睇 兩 睇 便 要 轉 身 , 而 我 每 轉 一 次 身 , 辛 苦 過 劫 富 濟 貧 。
    首 先 , 要 咬 緊 牙 根 , 因 郁 一 寸 動 全 身 , 全 身 一 郁 痛 歸 心 , 惟 有 每 次 郁 一 分 , 逐 分 逐 分 咁 轉 身 , 痛 就 望 向 楊 思 敏 , 她 是 我 苦 海 明 燈 , 但 是 每 一 次 轉 身 , 須 費 一 小 時 十 分 !
    好 了 , 轉 過 身 之 後 , 剛 剛 開 始 覺 安 穩 , 條 腰 卻 又 開 始 梗 , 惟 有 又 轉 番 過 來 , 再 次 去 仰 臥 一 陣 , ( 第 二 次 轉 身 , 仍 須 一 小 時 十 分 , 毫 無 進 步 ) 到 我 成 功 仰 臥 時 , 卻 又 突 然 屎 忽 痕 , 又 要 轉 身 去 搔 痕 !

沒有留言:

張貼留言