2011年7月29日 星期五

老哥啟示錄



擔 番 口 大 雪 茄

    芳 婦 果 日 警 告 我 , 對 我 講 得 好 清 楚 ,
    佢 話 : 「 你 好 老 土 喎 , 越 呢 越 係 映 衰 我 ,
    你 再 不 趕 上 潮 流 , 我 就 一 於 搵 第 個 ! 」
    我 雖 瀟 灑 亦 口 啞 , 惟 有 簡 潔 答 : 「 哦 。 」
    今 日 潮 流 興 什 麼 ? 我 一 顆 心 急 如 火 ,
    急 急 翻 八 卦 雜 誌 , 似 八 公 又 似 八 婆 。
    只 見 雜 誌 中 男 女 , 個 個 口 含 碌 野 喎 ,

    呵 ! 原 來 時 興 咬 雪 茄 , 睇 怕 我 要 學 野 囉 。
    買 了 雪 茄 回 家 坐 , 練 習 含 住 碌 野 坐 ,
    越 坐 越 顧 盼 自 豪 , 盛 讚 上 帝 造 出 我 。
    咬 住 碌 野 不 捨 放 , 懶 理 牙 骹 梗 鬼 左 ,
    對 鏡 越 望 越 愛 我 , 高 呼 「 潮 流 就 是 我 」 !
    翌 日 , 芳 婦 見 到 含 住 雪 茄 的 我 ,
    佢 成 個 呆 左 ,
    我 心 諗 : 哈 , 呢 個 死 姣 婆 ,
    實 係 以 為 王 敏 德 係 我 !
    點 知 芳 婦 忽 驚 叫 , 見 鬼 咁 樣 指 住 我 :
    「 哇 , 梁 醒 波 ! 」
 
我 愛 A-GO-GO    震 伯 跳 舞 跳 得 好 , 佢 最 擅 長 跳 老 舞 ,
    師 奶 視 佢 為 殺 手 , 尤 其 當 跳 慢 四 步 。
    震 怕 雖 然 好 鬼 老 , 吸 引 力 勝 BNO 
    佢 個 身 好 識 領 導 , 佢 對 腳 好 鬼 識 路 ,
    師 奶 逢 與 佢 共 舞 , 冇 路 都 會 變 有 路 。
    每 見 震 伯 與 師 奶 起 舞 , 一 二 三 四 , 四 三 二 一 , 噢 ,
    我 竟 然 生 妒 , 我 竟 然 羨 慕 !
    近 排 唔 見 左 震 伯 , 於 是 問 牛 嫂 順 嫂 ,
    ( 佢 兩 個 應 該 知 卦 , 佢 地 同 震 伯 有 路 ! )
    點 知 佢 地 眼 濕 濕 , 話 佢 移 民 去 左 TORONTO 
    唔 係 避 情 或 避 債 , 而 係 唔 信 大 陸 佬 ,
    擔 心 第 日 走 無 路 , 索 性 而 家 就 A-GO-GO 
    見 唔 到 震 伯 與 師 奶 起 舞 ,
    一 九 九 七 , 七 九 九 一 , 噢 ,
    我 竟 然 倒 數 , 我 竟 然 好 躁 !
 
萬 惡 淫 為 首    隔 籬 明 仔 多 野 問 , 問 我 乜 野 係 「 手 淫 」 ,
    我 話 即 係 「 打 飛 機 」 , 不 過 最 好 唔 再 問 。
    明 仔 卻 好 學 得 很 , 問 架 飛 機 邊 度 搵 ?
    係 唔 係 要 自 己 買 ? 如 果 係 佢 怕 冇 銀 。
    我 , 開 始 好 「 文 憎 」 。
    本 來 想 體 罰 明 仔 , 但 怕 惹 官 非 上 身 ,
    惟 有 耐 心 話 佢 知 : 當 男 人 諗 女 人 ,
    諗 諗 下 自 會 過 分 , 自 會 有 飛 機 現 身 ,
    自 會 有 大 炮 升 起 , 對 住 架 飛 機 炮 轟 !
    明 仔 聽 得 好 興 奮 。
    明 仔 返 到 屋 企 後 , 食 完 飯 又 洗 完 身 ,
    跟 住 告 知 佢 母 親 : 阿 媽 你 都 係 女 人 ,
    隔 籬 強 叔 佢 教 我 , 諗 住 你 就 可 「 手 淫 」 !
    明 媽 成 個 彈 起 身 , 速 電 差 館 叫 差 人 ,
    話 隔 籬 有 變 態 佬 , 快 些 派 人 來 拉 人 !
    唉 , 我 又 惹 官 司 上 身 , 今 次 打 飛 機 都 未 必 打 得 甩 身 !
 
每 天 甩 髮 多 一 些    洗 面 盆 前 有 塊 鏡 , 鏡 左 手 便 有 牙 刷 ,
    牙 刷 之 下 有 地 板 , 地 板 上 面 有 頭 髮 ,
    每 日 都 有 好 幾 條 , 二 三 四 五 六 七 八 ,
    數 來 數 去 都 仲 有 , 間 中 還 有 條 白 髮 ,
    全 部 係 — — 仔 阿 媽 甩 的 髮 。
    有 日 我 執 起 一 髮 , 用 個 放 大 鏡 觀 察 ,
    睇 下 佢 成 分 係 乜 , 睇 下 佢 點 解 會 甩 。
    下 , 原 來 髮 內 含 「 擔 心 」 ,
    擔 心 個 仔 讀 書 唔 合 格 。
    原 來 髮 內 含 「 緊 張 」 ,
    緊 張 個 仔 忠 直 俾 人 呃 。
    呢 條 係 — — 仔 阿 媽 甩 的 髮 。
    我 將 塊 鏡 「 隊 」 近, 進 一 步 深 入 觀 察 ,
    發 覺 髮 內 的 成 分 , 全 部 有 仔 穿 插 ;
    關 心 仔 的 體 魄 , 關 心 仔 的 人 格 ,
    關 心 仔 入 大 學 , 雖 然 仔 剛 剛 至 派 幼 稚 園 手 冊 。
    而 , 咁 多 條 頭 髮 之 中 , 竟 然 冇 一 條 係 因 為 擔 心 佢 自 己 身 材 樣 貌 衣 著 年 歲 而 甩 的 頭 髮 ,
    呢 係 — — 仔 阿 媽 甩 的 髮 。
    我 突 然 舉 止 失 常 , 對 住 條 頭 髮 — — 沙 林 !

沒有留言:

張貼留言