2011年7月29日 星期五

沉思中的男人很性感


                    
                                    
                                                                             
                                                                 D                                                         便               
                                   
                                       
 
       
                      
       !?
         (                                                            
   
          女                
                                                   尿                                    
 
                         跌 落 屎 坑 度 !
    男 人 : 嗯 … … ( 同 步 沉 思 : 阿 姐 呀 , 我 有 時 都 要 坐 吧 , 你 估 我 係 隻 馬 可 以 站 著 屙 屎 咩 ! 死 , 場 足 總 盃 好 似 而 家 就 打 囉 喎 , 去 check check 先 ! )
 
    ( 男 人 欲 離 開 洗 手 間 去 看 電 視 )
    女 人 : 咪 行 住 ! 未 解 決 廁 所 板 呢 件 事 之 前 , 邊 度 都 唔 准 去 !
    男 人 : Yes Madam! ( 同 步 沉 思 : 點 解 女 人 咁 ? 點 解 我 突 然 講 野 好 似 菲 傭 咁 ? )
 
個 案 二 : 難 馴 一 字 馬
    男 人 在 辦 公 室 內 , 雙 眉 緊 鎖 , 一 臉 凝 重 , 對 著 一 本 厚 厚 的 計 劃 書 , 在 沉 思 :
    ( 阿 May 真 係 越 黎 越 正 , 老 細 就 好 喇 , 有 阿 May 做 秘 書 。 哈 , 唔 知 阿 May 如 果 擘 一 字 馬 會 點 樣 呢 ? 嘩 , 如 果 有 日 俾 我 同 佢 碌 地 沙 就 好 咯 , 或 者 就 在 張 辦 公 桌 上 面 碌 都 得 。 唉 , 又 諗 賤 野, 我 都 覺 得 自 己 賤 格 。
 
    我 一 於 唔 好 再 諗 阿 May 擘 一 字 馬 咯 , 淨 係 諗 佢 唔 著 衫 就 算 啦。 冇 錯 , 我 係 賤 , 賤 係 我 , 點 呀! )
    阿 May 過 來 問 : 老 細 問 你 搞 掂 未 。
    男 人 : 嗯 … …
    ( 同 步 沉 思 : 三 十 四 ? 唔 止 , 佢 起 碼 有 三 十 五 。 唔 知 佢 淨 係 著 住 一 隻 高 跟 鞋 上 床 會 係 點 樣 呢 ? )
 
    阿 May : 老 細 問 一 個 字 後 開 會 掂 唔 掂 ?
    男 人 : 一 字 馬 掂 !
 
個 案 三 : 談 判 的 藝 術
    女 人 : 買 電 腦 ? 你 識 電 腦 咩 ?
    男 人 : 唔 識 。
    ( 同 步 沉 思 : 所 以 就 要 買 部 黎 學 囉 , 唔 係 個 個 佬 都 好 似 我 咁 好 學! )
 
    女 人 : 一 部 電 腦 貴 過 成 部 電 視 , 你 要 買 黎 做 咩 呀 ?
    男 人 : 買 黎 用 。
    ( 同 步 沉 思 : 唔 通 買 黎 種 咩 ! 你 買 衫 時 我 都 冇 話 問 呢 問 老 , 使 唔 使 我 填 FORM 申 請 購 物 呀 ) ? !
 
    女 人 : 你 識 用 咩 ? 上 次 買 左 個 電 子 鐘 你 都 話 未 識 用 !
    男 人 : … …
    ( 沉 思 : 又 扯 埋 呢 單 野 講 ! 不 過 那 個 電 子 鬧 鐘 又 真 係 好 鬼 複 雜 , 我 到 而 家 都 仲 未 set 到 個 alarm , 本 說 明 書 又 係 用 阿 拉 伯 文 寫。 都 係 佢 最 衰 , 貪 平 買 水 貨 ! )
 
    女 人 : 冇 野 好 講 哩 ? !
    男 人 : 冇 。
    ( 同 步 沉 思 : 下 次 睇 電 腦 都 係 一 個 人 黎 好 D。 )
    女 人 : 咁 仲 唔 走 ?
    男 人 ( 依 依 不 捨 ) : 嗯 … …
    女 人 : 你 究 竟 想 有 部 電 腦 黎 做 乜 ?
    男 人 : 計 數 囉 … …
    ( 同 步 沉 思 : 同 埋 用 黎 上 網 ! 玩 GAME ! 睇 三 級 光 碟 ! 阿 潘 仲 話 佢 有 四 級 可 以 借 俾 我 睇 ! 我 唔 係 變 態 , 不 過 我 都 有 興 趣 睇 人 同 動 物 打 真 軍 。 哈 , 唔 知 有 冇 人 同 植 物 呢 ? )
 
    女 人 : 計 數 ? 屋 企 冇 計 數 機 咩 ?
    男 人 : … …
    ( 沉 思 : 你 不 如 叫 我 買 個 算 盤 ! 我 開 始 … … )
    女 人 : 睇 你 個 衰 樣 , 想 買 又 唔 敢 問 價 錢 。
    男 人 ( 正 想 開 口 問 ) : 嗯 唔 該 … …
    女 人 ( 已 好 大 聲 開 口 問 售 貨 員 ) : 喂 喂 喂 ! 呢 位 金 毛 哥 哥 仔 呀 , 呢 部 機 賣 幾 錢 呀 ?
    售 貨 員 : 連 四 速 CD 機 加 埋 MPEG 卡 都 係 八 千 六 咋 , 好 抵 玩 !
    女 人 : 嘩 , 貴 唔 貴 呀 , 五 百 蚊 啦 !
    男 人 ( 嚇 到 啞 晒 ) … …
    ( 沉 思 : 大 佬 , 唔 關 我 事 呀 , 我 唔 識 呢 個 女 人, 呢 度 有 冇 窿 俾 我 捐 呀 ? )
 
後 記
    沒 有 男 人 不 沉 思 , 因 為 女 人 令 到 他 們 沒 有 其 他 選 擇 。
                         便      使                     
           

沒有留言:

張貼留言