2012年7月17日 星期二

減 壓 由 不 忠 開 始


    人 生 多 壓 力 , 肉 彈 多 乳 房 , 受 不 受 壓 , 全 看 你 自 己 。 我 當 然 選 擇 讓 肉 彈 壓 我 。


    至 於 其 他 類 型 的 壓 力 , 一 概 減 得 就 減 , 減 不 得 就 避 , 避 不 得 就 面 對 ( 唔 係 點 喎 ! ) 。


    結 果 發 現 , 原 來 九 成 壓 力 , 是 可 減 可 避 的 , 餘 下 的 一 成 , 便 變 得 微 不 足 道 了 , 誰 都 可 以 含 少 許 微 笑 — — 即 使 非 常 少 許 與 非 常 之 微 — — 面 對 。


    減 壓 其 實 不 太 難 , 起 碼 比 減 肥 容 易 。 我 從 未 見 過 有 人 減 肥 成 功 。


    你 準 備 好 了 跟 我 做 減 壓 運 動 嗎 ? 預 備 , 含 笑 ( 暫 別 含 其 他 東 西 ) , 開 始 !



不 掩


    因 為 說 了 謊 , 才 須 分 秒 提 防 遭 揭 穿 , 所 以 說 謊 者 長 期 感 到 壓 力 。


    也 所 以 高 官 、 奸 商 、 衛 道 者 、 扮 細 者 , 以 及 喬 裝 淑 女 淑 男 的 雞 鴨 , 常 不 自 覺 地 蛇 頭 鼠 眼 , 答 非 所 問 , 且 動 不 動 便 動 氣 , 指 被 「 屈 」 , 並 要 討 回 公 道 。


    笑 死 。


    其 實 , 把 真 話 說 了 , 以 後 便 沒 有 人 可 把 你 踢 爆 , 壓 力 自 動 消 失 。


範 例 :


高 官 : 「 係 , 呢 件 唔 係 個 別 事 件 , 係 我 無 能 。 」


奸 商 : 「 係 , 我 有 特 權 , 好 開 心 。 」


衛 道 者 : 「 我 一 星 期 只 有 六 日 叫 雞 , 聖 經 話 禮 拜 日 要 休 息 。 」


淑 雞 淑 鴨 : 「 梗 係 啦 , 唔 通 貪 佢 又 老 又 醜 樣 咩 ! 」


扮 細 者 : 「 我 其 實 係 我 老 母 。 」


至 於 你 我 一 般 普 通 人 , 排 隊 買 科 技 股 買 樓 , 當 然 是 為 了 搵 快 錢 , 犯 不 著 說 是 為 了 什 麼 「 提 高 生 活 質 素 」 和 「 打 算 長 期 持 有 」 , 很 肉 麻 。


排 隊 時 更 不 必 以 報 紙 掩 面 , 壓 力 好 大 , 兼 好 肉 酸 。


   


不 理


    有 無 發 覺 , 大 部 分 壓 力 , 皆 來 自 瑣 事 。


    可 惜 有 時 你 我 會 忘 記 , 瑣 事 之 所 以 稱 為 瑣 事 , 就 是 因 為 它 們 是 可 以 置 之 不 理 的 事 。


    下 次 瑣 事 再 向 你 我 施 壓 , 不 妨 反 問 一 句 : 「 咁 又 點 ? 」 自 會 瑣 事 化 無 , 壓 力 飛 逝 , 再 次 燦 爛 地 淫 笑 。


範 例 :


去 Ball 同 人 撞 衫 ! — — 咁 又 點 ? 會 撞 死 人 嗎 ?


阿 乜 乜 搵 得 多 過 我 呀 ! — — 咁 又 點 ? 你 的 智 商 、 人 格 和 幽 默 感 , 和 阿 乜 乜 的 財 富 有 啥 關 係 ?


阿 乜 乜 比 我 瘦 ! — — 咁 又 點 ? 非 洲 饑 民 仲 瘦 !


總 之 , 愈 問 愈 發 覺 , 許 多 看 似 好 重 要 的 , 原 來 不 過 「 濕 濕 碎 」 。 我 忽 然 想 起 特 首 夫 人 。


   


不 忠


    也 有 不 少 壓 力 , 來 自 工 作 。


    不 少 人 天 未 亮 便 起 來 , 攀 山 越 嶺 上 班 , 一 天 工 作 二 十 八 小 時 零 五 十 分 , 訓 身 為 公 司 。


    人 手 不 夠 , 要 加 班 ? 冇 問 題 !


    假 日 , 沒 人 肯 做 , 拍 硬 檔 頂 住 先 得 嘛 ? 冇 問 題 !


    同 我 趕 起 佢 , 大 老 細 想 「 睇 睇 」 , 幫 幫 手 得 卦 ? 自 己 友 , 冇 問 題 !


    工 作 的 壓 力 , 讓 你 回 到 家 時 , 只 剩 人 命 四 分 一 條 , 陽 具 八 分 一 條 ; 僅 餘 的 家 庭 時 間 , 你 全 用 來 對 家 人 發 脾 氣 。


    你 對 公 司 的 耿 耿 忠 心 , 終 於 令 到 你 家 變 。


    與 此 同 時 … … 公 司 今 年 生 意 不 大 好 , 抵 得 諗 , 你 自 動 離 職 好 嘛 ? 冇 問 題 !


    原 來 「 公 司 」 , 不 過 是 群 陌 生 人 , 又 怎 會 對 你 忠 心 耿 耿 ?


    別 把 「 工 作 」 當 作 生 活 , 對 公 司 不 忠 吧 !


   


不 要


    當 你 「 不 要 」 , 便 沒 有 人 可 向 你 施 壓 。


    人 人 認 為 一 定 要 的 東 西 , 不 代 表 你 一 定 也 要 。


    要 升 職 嗎 ? 不 要 , 如 果 要 做 到 隻 狗 咁 。


    要 搵 多 D 嗎 ? 不 要 如 果 要 做 到 隻 狐 狸 咁 。


    要 出 名 嗎 ? 不 要 , 如 果 要 做 到 隻 雞 咁 。


    這 種 「 不 要 」 的 態 度 , 有 人 認 為 消 極 , 有 人 認 為 戇 居 , 有 人 認 為 扮 野 。 但 當 你 並 「 不 要 」 別 人 認 同 , 別 人 認 為 怎 樣 , 又 有 何 相 干 呢 ? 你 只 想 做 個 是 人 的 人 。


    但 既 然 是 人 , 當 然 不 會 什 麼 也 不 要 ; 事 實 上 , 凡 有 乳 房 的 異 性 , 我 都 想 要 , 難 怪 女 人 可 以 不 斷 向 我 施 壓 !


 


不 談


    解 決 不 了 的 事 情 , 談 來 多 餘 , 徒 添 壓 力 。


    中 國 對 台 灣 提 出 的 做 法 , 雖 略 搞 笑 , 卻 值 得 借 鏡 : 「 ﹝ 大 意 ) 保 持 現 狀 , 求 同 存 異 , 但 內 涵 不 提 。 」


    當 女 人 不 再 要 我 們 解 釋 , 為 什 麼 愛 抹 車 多 過 抹 檯 , 為 什 麼 愛 足 球 多 過 球 球 , 我 們 頓 然 感 到 輕 鬆 。 事 實 上 , 我 們 男 人 很 有 內 涵 , 只 是 不 愛 提 吧 。 女 人 , 請 勿 逼 我 們 對 話 , 我 們 受 壓 便 會 胡 言 亂 語 。


   


不 舉


    什 麼 !!!


    別 慌 張 , 我 是 指 被 人 批 評 時 , 毋 須 舉 手 舉 腳 舉 牌 抗 議 , 令 自 己 負 上 沉 重 的 壓 力 。


    因 為 人 家 的 批 評 , 大 多 數 都 是 事 實 。


    「 強 伯 , 你 的 文 筆 好 差 喎 ! 」 — — 呀 , 係 喎 !


    「 強 伯 , 你 的 文 法 錯 晒 喎 ! 」 — — 呀 , 又 係 喎 !


    「 強 伯 , 你 講 來 講 去 都 係 講 大 胸 脯 女 人 , 冇 乜 進 步 喎 ! 」 — — 呀 , 又 好 似 係 喎 !


    接 受 了 事 實 , 便 不 會 感 到 有 什 麼 壓 力 。


    加 上 從 來 沒 打 算 進 步 ( 一 定 要 進 步 嗎 ? ) , 我 輕 鬆 過 冇 牙 婆 的 牙 肉 。

沒有留言:

張貼留言