2011年9月9日 星期五

你 的 謊 驗 分 與 白 說 先


    就 像 魚 需 要 游 , 男 需 要 歡 , 女 需 要 愛 , 劈 友 需 要 劈 , 扑 友 需 要 扑 … … 你 我 都 需 要 說 謊 。
    要 是 我 對 你 說 「 我 從 不 說 謊 」 , 我 在 說 謊 。
    要 是 你 說 你 從 不 說 謊 , 你 在 說 謊 , 但 我 會 拍 拍 你 膊 頭 , 告 訴 你 「 老 友 , 我 信 你 ! 」 , 因 為 我 也 懂 說 慌 。

    因 為 客 氣 , 因 為 不 想 傷 感 情 , 因 為 「 費 事 」 糾 纏 , 我 們 都 會 說 些 無 傷 大 雅 的 小 謊 話 。
    而 說 這 些 小 謊 話 之 後 , 我 們 一 點 也 不 會 內 疚 , 因 為 我 們 認 這 樣 做 , 完 全 是 為 了 對 方 好 ( 所 以 , 說 謊 後 , 有 時 候 我 們 還 覺 得 自 己 偉 大 ) 。
    當 然 , 有 些 人 只 間 中 說 少 少 謊 , 有 些 人 則 開 口 不 說 謊 便 抽 筋 。 想 知 道 自 己 的 說 謊 指 數 有 多 高 麼 ? 以 下 免 費 測 試 幫 到 你 。
 
測 慣 性
    每 人 有 自 己 常 用 的 小 解 姿 勢 , 每 人 也 有 他 慣 說 的 小 謊 話 。 熟 能 生 巧 , 巧 能 生 癮 , 癮 能 生 病 — — 這 是 邁 向 進 步 唯 一 途 徑 。
    以 下 十 大 小 小 謊 , 有 幾 多 句 經 常 掛 在 你 嘴 邊 ?
    ‧ 佢 開 緊 會 。
    ‧ 佢 岩 岩 行 開 左 。
    ‧ 打 電 話 俾 你 。
    ‧ 我 會 諗 諗 佢 。
    ‧ 我 唔 志 在 錢 。
    ‧ 張 票 已 經 寄 出 左 。
    ‧ 幾 好 呀 !
    ‧ 單 野 搞 緊 。
    ‧ 遲 覆 你 。
    ‧ 塞 車 。
    常 說 其 中 至 句 — — 你 的 說 謊 指 數 偏 低 , 須 更 加 努 力 , 否 則 將 遠 遠 落 後 於 大 市 。
    常 說 其 中 至 句 — — 你 的 說 謊 指 數 不 俗 , 但 不 要 自 滿 , 要 再 創 新 高 。
    全 部 有 說 、 常 說 — — 你 相 當 正 常 。
    全 部 沒 說 過 — — 你 好 , 咁 都 講 得 出 , 簡 直 是 說 謊 天 才 !
 
測 反 應
〈 一 〉 女 友 / 男 友 母 親 的 烹 飪 術 奇 劣 , 當 她 問 你 「 好 食 嗎 ? 」 時 , 你 答 :
  • 「 好 ! 」 ( 你 的 說 謊 指 數 不 過 不 失 。 )
  • 「 我 乜 都 食 。 」 ( 你 懂 得 迴 避 問 題 , 有 考 慮 當 官 嗎 ? )
  • 「 我 從 未 食 過 咁 好 味 既 野 ! 伯 母 幾 時 收 我 做 徒 弟 呀 ? ! 」 ( 你 , 指 數 高 企 ! )
  • 「 唔 好 。 」 ( 你 誠 實 , 有 原 則 , 兼 戇 居 到 痺 。 )
 
〈 二 〉 事 後 , 當 男 伴 問 妳 , 剛 才 有 高 潮 嗎 ? 妳 答 :
  • 「 啋 ! 」 ( 為 了 不 傷 對 方 自 尊 , 妳 甘 願 扮 八 婆 ; 妳 心 地 好 , 說 謊 指 數 則 OK 啦 。 )
  • 「 … … 」 ( 扮 耳 聾 的 妳 , 用 沉 默 來 說 謊 , 欠 創 作 性 。 )
  • 「 啊 啊 … … 呀 呀 … … 哎 哎 … … 而 家 都 仲 有 呀 … … 後 日 大 後 日 都 仲 有 呀 … … 你 好 犀 利 呀 ! 」 ( 說 謊 指 數 達 專 業 水 準 , 可 考 慮 請 個 專 業 經 理 人 、 馬 伕 或 媽 媽 生 之 類 ! )
  • 「 剛 才 ? 剛 才 我 訓 著 著 。 」 ( 說 謊 指 數 零 蛋 , 誠 實 / 殘 忍 指 數 滿 分 。 )
 
〈 三 〉臨 近 睌 飯 時 間 , 在 你 家 坐 了 良 久 的 、 還 未 捨 得 走 的 、 你 沒 有 預 他 們 留 膳 的 親 戚 問 你 : 「 就 快 開 飯 ? 」 你 答 :
  • 「 嗯 … … 唔 係 幾 知 喎 。 」 ( 你 的 說 謊 指 數 起 碼 不 是 負 指 數 , 但 你 的 謊 話 說 得 柔 弱 無 力 。 )
  • 「 係 又 點 ? 唔 係 又 點 ? 」 ( 迴 避 得 毫 無 技 巧 , 像 個 無 賴 。 )
  • 「 開 飯 ? Oh no , 係 開 意 大 利 粉 ! 」 ( 有 創 意 , 但 無 作 用 , 說 了 等 於 沒 說 , 像 財 經 分 析 。 )
  • 你 的 眼 睛 眨 也 不 眨 如 僵 屍 , 直 望 著 對 方 的 瞳 孔 , 冷 冷 , 徐 徐 , 幽 幽 回 答 : 「 開 飯 ? 我 , 無 錢 開 飯 。 」 ( 好 得 人 驚 ! 一 流 ! )
 
測 接 受 程 度
    說 謊 人 人 會 , 但 要 說 出 一 些 別 人 樂 於 接 受 的 謊 話 , 你 才 算 成 功 。 以 下 是 女 性 愛 聽 的 一 些 小 謊 話 , 你 少 說 無 妨 , 多 說 有 益 :
  • 「 妳 瘦 左 喎 ! 」
  • 「 妳 越 唻 越 後 生 。 」
  • 「 妳 好 靚 。 」
  • 「 呢 套 衫 係 妳 至 著 得 起 。 」
    至 於 什 麼 是 最 成 功 的 謊 話 ? 就 是 那 些 你 明 知 是 假 的 說 話 , 你 也 樂 於 相 信 , 好 像 … …
  • 「 你 最 醒 ! 你 最 威 ! 你 最 叻 ! 你 最 勁 ! 有 你 至 掂 ! 」
    當 然 , 只 有 麻 甩 佬 才 會 相 信 這 些 謊 話 。
    然 而 , 麻 甩 佬 知 道 這 是 謊 話 嗎 ?
 
不 測
    大 文 豪 馬 克 吐 溫 說 : 「 不 肯 定 時 , 說 真 話 吧 。 這 樣 會 令 你 的 敵 人 不 知 所 措 , 令 你 的 朋 友 震 驚 。 」
    我 也 相 信 誠 實 是 金 , 但 偶 爾 不 講 金 , 講 講 心 可 以 麼 ?
    美 少 女 啊 , 請 勿 指 出 我 頭 頂 那 塊 是 假 髮 , 令 我 震 驚 和 不 知 所 措 !

沒有留言:

張貼留言